فیلمبرداری آسان و با کیفیت با استفاده از دوربین کانن EOS M200

 

آن دسته از افرادی که به ساخت و انتشار ویدیو در بستر اینترنت و فضای مجازی علاقه دارند ؛ دوربین جدید کانن EOS M200 را یکی از بهترین دوربین ها برای انجام این کار خواهند یافت . تولید کنندگان محتوا برای فضای مجازی به خوبی به این نکته آگاه هستند که در اختیار داشتن یک دوربین با کیفیت برای تولید محتوا  و فیلم های با کیفیت ؛ اهمیت بسیار زیادی دارد .

نمایندگی دوربین کانن

دوربین کانن EOS M200 یکی از دوربین هایی است که برای فیلمبرداری در هر موقعیت قابل استفاده است و انجام فیلمبرداری در طول سفر ؛ در زمان های شب ؛ در شرایط ناپایدار ؛ فیلمبرداری در جمع دوستان یا محیط های خانوادگی و ... را به خوبی و به آسانی امکان پذیر می نماید .

این دوربین دارای قابلیت کاربری بسیاری آسانی است و ویژگی های قدرتمندی را در طول زمان های فیلمبرداری ارایه می نماید . همچنین زمانی که آنرا بر روی سه پایه قرار می دهید ؛ با حذف لرزش های دست ؛ تصاویری با جزئیات بسیار زیاد را به دست خواهید آورد .

نمایندگی دوربین کانن

کیفیت بهتر فیلم در حالت های عمودی و افقی

قبل از شروع فیلمبرداری از این نکته اطمینان حاصل نمایید که با توجه به نوع کاری که انجام می دهید ؛ بهترین و مناسب ترین ابزار را در اختیار دارید . دوربین کانن EOS M200 یک دوربین میرورلس ( بدون آینه ) از کمپانی کانن است در مقایسه با تلفن های هوشمند ؛ امکانات بیشتر و کیفیت بسیار برتری را در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری ارایه می نماید .

در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 1/24 مگاپیکسلی  از نوع APS-C CMOS  به همراه پردازشگر DIGIC 8  استفاده شده است. این سنسور و پردازشگر با کمک یکدیگر ؛ تصاویر با کیفیت و جزئیات بسیار بالا را ارایه می دهند و که در هیچ یک از تلفن های همراه ؛ شبیه آنرا نمی توان به دست آورد .

نمایندگی دوربین کانن

همچنین با توجه به گرایش های موجود در بازار تهیه محتوای ویدیویی آنلاین ؛ این نکته نیز اهمیت دارد که فیلمبرداری در وضعیت عمودی دوربین را نیز بتوان به دست آورد . با استفاده از دوربین کانن EOS M200 انجام فیلمبرداری در وضعیت عمودی نیز امکان پذیر می باشد و بعد از پایان فیلمبرداری در این وضعیت برای چرخاندن تصویر و یا تبدیل آن  ؛ هیچ نیازی به ویرایش نرم افزاری فیلم وجود نخواهد داشت .

صفحه ال سی دی لمسی این دوربین دارای قابلیت چرخش 180 درجه به سمت بالا می باشدو در این حالت امکان ثبت فیلم  به صورت سلفی نیز وجود دارد .

دوربین کانن EOS M200 به همراه سه پایه های مخصوص عکاسی و تصویر برداری به خوبی قابل استفاده می باشد . از بین بردن لرزش های دست و تکان های شدید دوربین در به دست آوردن تصاویر واضح و با کیفیت اهمیت زیادی دارد و همچنین قابلیت ریموت کنترل با استفاده از فناوری بلوتوث نیز از جمله ویژگی های می باشد که به شما امکان می دهد تا فیلمبرداری دوربین خود را از راه دور کنترل نمایید .

نمایندگی دوربین کانن

فیلمبرداری با کیفیت 4K

یکی از اولین و جذاب ترین ویژگی های فیلمبرداری با دوربین کانن EOS M200 آن است که این دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری با استفاده از تایمر می باشد .تایمر زمان فیلمبرداری به شما اجازه می دهد تا فرصت کافی برای آماده شدن در برابر دوربین را در اختیار داشته باشید و زمان کمتری را برای بریدن قسمت های ناخواسته از فیلم خود اختصاص دهید .

دیگر ویژگی بسیار جذاب فیلمبرداری با دوربین کانن EOS M200 در آن است که این دوربین ؛ امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K را در اختیار شما قرار می دهد . جزئیات بسیار شفاف و دقیق که در این کیفیت به دست آورده می شوند ؛ از سوی هیچ یک از تلفن های هوشمند قابل دستیابی نمی باشند . با استفاده از این کیفیت امکان فیلمبرداری تایم لپس نیز وجود خواهد داشت.

نمایندگی دوربین کانن

اتوفوکوس کامل

دوربین کانن EOS M200 از یک سیستم اتوفوکوس پر قدرت Dual Pixel CMOS AF برخوردار است و این قابلیتی است که به دوربین امکان می دهد تا در طول زمان فیلمبرداری سوژه را در قفل فوکوس خود قرار داده و به آسانی آنرا تغقیب نمایید. ثبت حرکت های سوژه و تفکیک آن از محیط های پس زمینه و پیش زمینه با استفاده از فیلمهای رزولوشن بالا و این سیستم اتوفوکوس بسیار پر قدرت ؛ امکان پذیر می گردد .

همچنین قابلیت اتوفوکوس تشخیص چشم سوژه نیز در طول زمان فیلمبرداری قابل استفاده می باشد . و این سیستم به شما اجازه می دهد تا شارپ ترین حالت از سوژه خود را در طول زمان فیلمبرداری در اختیار داشته باشید .

 

بارگذاری آسان تصاویر

قابلیت اتصال با دستگاه های هوشمند جانبی ؛ ویژگی است که به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را به آسانی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

قابلیت اتصال از طریق وای فای به شما اجازه می دهد تا در زمان های حرکت و مسافرت نیز قادر به انتقال تصاویر خود باشید. نرم افزار Canon Camera Connect App به خوبی با این دوربین سازگار است و امکان انتقال و اشتراک گذاری تصاویر را به آسانی به وجود می آورد .

نمایندگی دوربین کانن

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها